Thursday, January 13, 2011

DR AZIZAN OSMAN PAKAR PEMASARAN

Program Transformasi Diri – Dr Azizan Osman
Sempena Tahun Baru 2011
10,000 Tiket Percuma*

(Sebelum 17 Januari 2011)
Rahsia bagaimana untuk mengenali serta menguasai potensi sebenar diri anda serta keluarga anda supaya berubah menjadi lebih berjaya di dalam kerjaya, perniagaan serta merubah kehidupan kepada menjadi “magnet kejayaan”?

1.Bagaimana untuk mengenali potensi diri mereka serta ahli keluarga mereka?

2.Bagaimana untuk meningkatkan potensi diri mereka untuk lebih berjaya di dalam kerjaya atau perniagaan mereka?

3.Bagaimana mereka boleh lebih mudah mengenali perwatakan orang sekeliling mereka seperti suami/isteri, anak-anak, pekerja, majikan supaya lebih mudah untuk berkomunikasi dan bekerjasama?

4.Bagaimana untuk merancang serta mencapai matlamat atau impian hidup?

5.Bagaimana untuk berhadapan dengan cabaran hidup serta memperbaikinya?

SIAPAKAH DR AZIZAN OSMAN YANG MUNGKIN ANDA BELUM KETAHUI?



1.Terlibat sebagai pengurus projek pemasaran dan pengiklanan bermula pada tahun 2001 dibawah prinsipalnya, syarikat pemasaran & pengiklanan antarabangsa beribu-pejabat di London, United Kingdom (www.cobragroup.com) .
Pernah diberi tanggungjawab oleh prinsipalnya untuk menjalankan projek “outsourced” pemasaran dan jualan untuk portfolio syarikat besar di dalam industri perbankan, telekomunikasi dan program kutipan dana untuk kebajikan

 2.Beliau mencipta fenomena dan gimik pemasaran dengan kontroversi “Workshop Rahsia Tarikh Lahir” yang menjadi perhatian banyak pihak yang “melatah” kononnya ia meramal nasib sedangkan ia sebenarnya disahkan tidak ada kena mengena dengan meramal nasib atau menilik nasib sebagaimana yang disimpulkan di dalam majlis mesyuarat panel JAKIM (Jabatan Akidah) setelah perbincangan dengan beliau pada bulan Dis 2010 di
Beliau menjadi ikon, inspirasi dan pemimpin untuk program berbentuk seminar atau bengkel di Malaysia kerana keupayaannya menarik puluhan ribu peserta dalam masa yang singkat.

3.Beliau merupakan ahli kepada Institute of Marketing Malaysia (IMM) dan mempunyai syarikat agensi pengiklanan yang di akreditasi dibawah NSTP, Media Prima, AMP Radio, Utusan Media dan banyak lagi. Beliau merupakan pakar perunding pemasaran dan pengiklanan serta penasihat AMP (Advertising, Marketing & Promotions) untuk beberapa buah syarikat terkemuka di Malaysia.

AKU DAH DAPAT TIKET KOORANG BILA LAGI

3 comments:

Hairun Azmi said...

Saya pernah attend workshop Dr Azizan.
Very nice workshop..

9 ,000 ingkar PLKN akan di hukum Perintah Khidmat Masyarakat

AZLINA said...

GAMBAR APA NI

HatiWanitaItu said...

sy sudah mendaftar...alhamdulillah...
18 feb 2011 ...kelantan