Sunday, March 13, 2011

GA PERTAMA TAMAT PADA 12am 12.3.2011

Marketing nak mengucapkan terima kasih kerana menyertai GA Pertama Jommarketing yang bermula pada 11.11 pm 11.1.11 dan tamat pada 12 am 12.3.2011 dengan ini tamat secara rasminya.Pemenang akan di hubungi di blognya. dan seperti yang di janjikan ruang iklan percuma akan diberikan kepada peserta tetapi mengambil masa sedikit kerana saya perlu mengedit baner mereka. Hadiah akan di poskan kepada pemenang pada hari selasa kerana saya terpasa pergi ke Kuala lumpur untuk menghantar ayah dan ibu saya ke KLIA pergi membuat Umrah pada hari Isnin ni. Mari lah kita mendoakan agar mereka selamat pergi dan selamat kembali Amin. Nantikan lah blog pemenang nya pada hari Selasa 14.3.2011 ni untuk keputusan Rasmi  Sekali lagi saya nak mengucapkan Ribuan terima kasih kerana sudi menyertai GA saya yang tak seberapa ni.

GA PERTAMA JOM MARKETING TAMAT !!!!

0 comments: