Thursday, November 18, 2010

Experiment PROMOSI PERCUMA

Macam mana nak mulakan aku pun dah lama tak menulis biasanya hanya menjadi pembaca yang setia saja aku harap tidak ada sesiapa tersinggung dengan hasil penulisan aku ni sebab aku ni jenis yang suka berterus terang. Sekarang ni aku tegah mengkaji macm mana nak mengurang kan kos promosi dan hanya menggunakan perkhimatan percuma atau yang berkos rendah tapi boleh menberikan effek yang besar ini penting kerana bukan semua usahawan mempunyai capital yang besar dalamm membuat promosi  produk mereka aku rasa antara jadi mungkin experiment aku akan Berjaya kita tunggu dan lihat . Jika kita lihat banyak marketing yang gagal kerana tidak dapat menyentuh perasaan yang mendalan sehingga menjadikan produk mereka satu kemestian yang perlu dalam kehidupan prospek jika kita dapat mencari kunci tersebut maka kita akan menjadi perintis kepada promosi percuma ini

0 comments: