Thursday, March 3, 2011

Rm 200 untuk blogwalking

Assalamualikum & Salam Sejahtera

         Ada ke orang nak bagi duit masa kita blogwalking ???  Nak tahu macam mana boleh dapat duit masa blogwalking, saya beritahu rahsia kepada anda semua. Anda boleh sertai apa yang dikenali sebagai



dan apa yang penting ......... ia percuma. Senang nak register cuma klik baner kat atas ni dan isi kan maklumat anda dan anda mesti ada akaun PAY PAL untuk penebusan (REDEEM) bila duit dah cukup nanti. Ok program ni bedasarkan kita baca kita rate(nilai) kita dapat duit YUP betul tu baca dan dapat duit. Penganjur dapt duit dari pengiklan dan kita dibayar untuk membaca artikel yang hebat sambil melihat iklan bijakkan program ni.



Snap shot ni menunjukan banyaknya iklan menyertai program ni,



satu lagi duit yang saya dah kumpul sepanjang saya menyertai nya dan nilai nya adalah dalam USD. Saya pernah tulis mengenai program ni dulu "baca dan Dapat DUIT" saya ada menulis mengenai time log dimana terdapat satu rekod menunjukan berapa lama kita baca satu satu artikel tersebut. Jadi apa yang saya buat ialah saya akan baca artikel yang menarik sahaja jika artikel tu kurang memuaskan saya akan berblogwalking lebih kurang 4-5 minit saya Rate dan saya baca artikel seterusnya.

7 comments:

amry said...

macam menarik jer. kawan aku pernah gak citer benda ni. tapi aku rasa macam scam pun ada. bro dah dapat berapa setakat ni bro?

WazZup said...

setakat ni belum dapat lagi la sbb aku pun baru join tapi setakat hari ni dah kumpul lebih USD 30 lebih kurang Rm 90 tapi kita boleh draw bila cukup USD 50 tapi bila aku dah draw aku buat Ebook untuk senang ikut.

Faizal Syukri said...

xefek nuffnang ke?

AZLINA said...

rasa nya tak ada apa apa sebbnya kita bukan letak kat blog tapi kita baca kat website mereka.

amry said...

AKU GOOGLE KAN BRO..bENDA NI SCAM.DUIT tak keluar 3 4 bulan walaupon dah capai 50USD.email tapi tak berbalas..

AZLINA said...

Thanks Amry sebab risau aku kena tipu, aku enjoy membaca lagi pun tak salah mencuba kita tengok dulu apa keputusannya sama ada scam atau betul nanti aku review balik pasal ni TUNGGUUUU........

Hyun Ae said...

saya dah lama join,tp skang ni baru USD35++ ramai yg ckp scam,tp x rugi try,mn tau berbaloi...