Wednesday, December 15, 2010

PERKHIDMATAN BERSAMA JOM MARKETING


PERKHIDMATAN BERSAMA JOM MARKETING

SERVIS (1) : MENEMPAH BANER (GIF)/ HEADER BLOG (JPEG)

Sekiranya Anda Ingin Membuat Tempahan BANER/ HEADER BLOG, Harga Untuk Kiraan Satu Ialah


(saiz banner -lebar-) X  (saiz banner -tinggi- ) X RM0.0006
contoh Untuk saiz Banner 468 X 60 X RM0.0006 = RM16.80 Genapkan Jadi = RM16

Promosi Terhad : PERCUMA 1 bulan RUANG IKLAN Jika mempahan
Banner dengan pihak kami.


Jika berminat untuk menempah:

1.Hubungi saya melalui email atau SMS.
2.Sertakan Sekali maklumat maklumat berikut
3.URL WEBSITE sebagai rujukan.
4.Cadangan rekaan (jika ada)
5.Maklumat maklumat yang hendak dipaparkan di baner
SERVIS (2) : RUANG Iklan Untuk Disewa

SILA EMAIL/SMS MAKLUMAT diatas ke jasrul79@gmail.com 019-5594704
setelah saya design saya akan berikan sampel/contoh baner tersebut jika anda bersetuju dengan design saya akan berikan no akaun bank untuk tujuan pembayaran. Setelah pembayaran diterima barulah saya akan berikan baner tersebut.




Kami juga menyediakan ruangan Iklan untuk anda pada kadar yang berpatutan. Kos untuk Iklankan banner produk anda adalah seperti berikut:

RM 30 sebulan untuk satu banner bersaiz 125×125 (sidebar)
Terhad untuk 9 banner sahaja




RM 50 sebulan untuk satu banner bersaiz 468×60 (atas post)
Terhad untuk 3 banner sahaja

                                             ATAU

RM 20 sebulan untuk satu banner bersaiz 468×60 (bawah post)
Terhad untuk 3 banner sahaja



Cara-cara mengiklan:
1. Hubungi saya melalui email atau SMS.
2. Sertakan URL Baner jika ada / Attach kan baner berserta URL website
3. Nyatakan Tempoh untuk beriklan.
4. Jangan buat apa-apa pembayaran sebelum link/banner anda dinaikkan.

SILA EMAIL/SMS MAKLUMAT diatas ke jasrul79@gmail.com 019-5594704
setelah saya sahkan saya akan upload di blog ini. saya akan berikan no akaun bank untuk tujuan pembayaran


HIT THE RIGHT TARGET

0 comments: